Sunday, March 16, 2008

Hari yang bahagia

Saya berasa amat bangga apabile dijemput utk menyertai Team (F.E.I)yg cukup berdedikasi dan semangat yang tinggi. Tatkala dijemput dgn carpet merah luas sekangkang kera(di perbuat drpt tshirt) ditambah dgn bau tengik(entah peluh siapa), i dgn besar hati menerima job ini. skrg i akan memulakan job i yg pertama dgn artikel ini.

tujuan menggunakan bahasa kebangsaan adalah utk menunjukkan semangat patriotik kita(mana la tau jika ciku dtg). selain itu, penggunaan bahasa melayu juga akan meningkatkan kemahiran saya(sudah lama tak guna bahasa melayu, sudah karat la~). pada malam yg dingin ini, di mana serangga sedang menghinggapi dinding, lampu-lampu, dan juga jalan raya sebelum dilanggar kereta dan terkeluar isi perut, i dgn bangganye, sebahagian drpd Banana Republic, (tadi member yg yg beri nama ini di mamak) mengumumkan keputusa Man Utd vs Derby di mana Man Utd menang 1-0. tepukan diberikan.

tidak dilupa berita 'loud speaker' yg hampir terbabas ketika memandu pacuan 4 roda ketika pergi bersarapan tempoh hari. ( ini adalah versi bhs melayu, bagi yg sudah mengetahui, ketawa la diam diam). ini adalah pantun khas utk loud speaker :

setiap hari ingatla sembahyang,
supaya hidup kita aman dan tidak terhuyung hayang,
sentiasa ingat pada yg tersayang,
kalo tidak nyawa melayang.

(CAUTION : NEVER SAY HER NAME IN FRONT OF LOUD SPEAKER WHEN HE IS DRIVING)

Nahas! dan juga lupa....

oh ya!! Ducky jgnla jeles ye, dgn adenye artikel versi melayu di sini. kami memahami perasaan anda kerana di sini kami mempunyai segala galanye. F.E.I, Banana Republic akan menyokong anda!! Sekian...tima kasih!!

No comments: