Sunday, March 16, 2008

Meeting tadi

FEI-CAI CITY- ketika anda semua tgh menikmati makanan tgh hari, kami sekumpulan FEI cai~ mengorbankan masa kita utk meeting yg cukup FEI. tidak dpt dinafikan bhw meeting kita tlh berbuahkan hasil di mana, kita sebulat suara, ingin mempertingkatkan lagi mutu dan perkhidmatan kita kepada bangsa, agama,nusa, dan negara. usaha ini bukan sahaja memberi manfaat kpd masyarakat malah kepada sema binatang di dunia ini. bygkan dunia ini tanpa kami. sudah tentu bagaikan roday yg tiada bunga, ataupun burung yg tiada kepak.

YAB Farenheit(salah satu dlm gambar) berkata' kita hanya 'aim' kepada benda yg berfaedah sahaja.tgk la nanti, sekarang kita dah mencapai 100 viewer kurang drpd 4 hari.
sekrang, kita nak tingkatkan mutu kita' beliau yg menpengerusikan F.E.I ini juga berkata editor seperti evil_in_me amat berbakat dan berkaliber.

Evil_in_me juga bersependapat ' saya berasa gembira kerana dpt menunjukkan bakat saya di sini. apabila mereka(F.E.I) menjemput saya kelmarin. saya sudah merasakan tempat ini merupakan syurga kepada semua. walaupun telah mencecah 100 viewer, saya tetap percaya, 1000 tidak jauh dari genggaman kita. kepada semua editor yg ada..contohi la saya!!' beliau yg berucap sehingga merosakkan mikrofon kami (air liur nye byk sgt dan menyebabkan mike kite short circuit), sgt bersemangat dan lantang. dia menyeru kepada semua yg tahu membaca dtg dan menyokong 'parti' ini . tidak wajar sekiranya anda tahu berfikir dan masih ragu ragu terhadap F.E.I...

No comments: